Volvo gaat haar marketingstrategie aanpassen. De Zweedse autofabrikant gaat de nadruk leggen op de online verkoop en het aantal deelnames aan autosalons beperken tot hooguit vier, verdeeld over Europa (Genève), Azië (Peking, Shanghai) en de Verenigde Staten (Detroit).

Tevens komt er een jaarlijks Volvo-event om nieuwe producten en auto’s openbaar te maken. De concessiehouders en diensten zullen ook sterk worden verbeterd. “Al decennia lang volgt automarketing een bepaald patroon, waar de hele auto-industrie aan vasthoudt. Volvo Cars kiest ervoor om die logica te doorbreken en een strategie te implementeren die gericht is op de eigen noden”, luidt het persbericht.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 december 2025
Best gelezen in 2025: RDW compenseert eigenaren kampeerauto
24 december 2025
Nieuw verkeersbord voor milieuzones
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
Meest bekeken berichten
Recente reacties