Volvo gaat haar marketingstrategie aanpassen. De Zweedse autofabrikant gaat de nadruk leggen op de online verkoop en het aantal deelnames aan autosalons beperken tot hooguit vier, verdeeld over Europa (Genève), Azië (Peking, Shanghai) en de Verenigde Staten (Detroit).

Tevens komt er een jaarlijks Volvo-event om nieuwe producten en auto’s openbaar te maken. De concessiehouders en diensten zullen ook sterk worden verbeterd. “Al decennia lang volgt automarketing een bepaald patroon, waar de hele auto-industrie aan vasthoudt. Volvo Cars kiest ervoor om die logica te doorbreken en een strategie te implementeren die gericht is op de eigen noden”, luidt het persbericht.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
19 december 2025
SDV is uitdaging voor schadeherstel
18 december 2025
Carwash Partspoint krijgt duurzaamheidskeurmerk
18 december 2025
Figiefa mist aftermarket in Automotive Package
18 december 2025
Nu al meer drankrijders dan in heel 2024
18 december 2025
Auto Kuipers Groep opent vijfde vestiging
Meest bekeken berichten
Recente reacties