Vredestein voorziet een groot Duits, niet nader bekengemaakt IT-concern per direct van 4-seizoenenbanden. Het gaat om circa vijftienduizend voertuigen. De montage voor de eindgebruiker verloopt via Vredesteins eigen netwerk van regionale bandenhandelaren en hun montagepartners

In het Duitse vakblad Gummibereifung zegt Apolo Vredestein-manager Michael Lutz dat het samenwerkingsverband met dealers eens te meer zijn dienst bewijst. Het garandeert volgens hem een snelle en tijdige wissel van het wagenpark naar het winterseizoen. “Op hun beurt profiteren de diverse bandenpartner van de vlootafspraken die Vredestein op centraal niveau heeft gesloten.”

De bandenfabrikant wil de komende maanden en jaren sterker inzetten op bedrijven met grote wagenparken. Die strategie moet de betreffende bandenhandelaren niet alleen meer omzet maar ook een bredere basis geven. Er bestaan volgens Apollo Vredestein al plannen voor nieuwe samenwerkingsverbanden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties