Smeermiddelenfabrikant Wolf Lubricants presenteert op de Automechanika-vakbeurs in Frankfurt (10 tot 14 september) een aantal nieuwe producten en diensten voor de aftermarket. Onder de nieuwe producten vallen bijvoorbeeld een nieuw assortiment koelvloeistoffen en antivries, een nieuw assortiment watervrije calciumsmeervetten en een duurzame racing-lijn.

Onder de nieuwe services bevindt zich onder meer de LubriScan, een specialistische service voor de analyse van olie die speciaal is bedoeld voor klanten met zware voertuigen. Ook presenteert Wolf een uitgebreide reeks totaaloplossingen voor distributeurs en eindgebruikers. Tijdens een persconferentie op 11 september komen ook nieuwe markttrends en belangrijke groeigebieden aan bod.

Perfecte gelegenheid

Namens Wolf zegt Bert De Haes: “We zijn blij om in september weer aanwezig te zijn op Automechanika Frankfurt. Iedereen staat te popelen om onze klanten van over de hele wereld weer te zien en onze nieuwe producten en innovaties te bespreken. En we hebben niet stilgezeten! Automechanika is de perfecte gelegenheid om onze vooruitgang en toekomstvisie te presenteren, met trefzekere oplossingen die tegemoetkomen aan de behoeften van de aftermarket.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties