Smeermiddelenfabrikant Wolf Lubricants presenteert op de Automechanika-vakbeurs in Frankfurt (10 tot 14 september) een aantal nieuwe producten en diensten voor de aftermarket. Onder de nieuwe producten vallen bijvoorbeeld een nieuw assortiment koelvloeistoffen en antivries, een nieuw assortiment watervrije calciumsmeervetten en een duurzame racing-lijn.

Onder de nieuwe services bevindt zich onder meer de LubriScan, een specialistische service voor de analyse van olie die speciaal is bedoeld voor klanten met zware voertuigen. Ook presenteert Wolf een uitgebreide reeks totaaloplossingen voor distributeurs en eindgebruikers. Tijdens een persconferentie op 11 september komen ook nieuwe markttrends en belangrijke groeigebieden aan bod.

Perfecte gelegenheid

Namens Wolf zegt Bert De Haes: “We zijn blij om in september weer aanwezig te zijn op Automechanika Frankfurt. Iedereen staat te popelen om onze klanten van over de hele wereld weer te zien en onze nieuwe producten en innovaties te bespreken. En we hebben niet stilgezeten! Automechanika is de perfecte gelegenheid om onze vooruitgang en toekomstvisie te presenteren, met trefzekere oplossingen die tegemoetkomen aan de behoeften van de aftermarket.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
17 oktober 2025
Bosch Workshop Partner traint via LKQ Academy en Koskamp Opleidingen
16 oktober 2025
Automechanika start klassiekernetwerk
16 oktober 2025
RDC waarschuwt voor proefritfraude
16 oktober 2025
Gratis winterinspectie Hyundai
16 oktober 2025
Omzet Fastned plust 44 procent in Q3
Meest bekeken berichten
Recente reacties