Diagnose op afstand kent vele vormen. De oplossing die Jifeline ontwikkelde heeft inmiddels in verschillende gedaanten klanten aan zich gebonden. Internationale expansie begint eveneens vorm te krijgen.

Wie computers gebruikt, is ongetwijfeld bekend met het op afstand overnemen van de computer. De ingeschakelde hulpdienst bedient de computer op afstand om het probleem op te lossen. Programmaatjes die dit faciliteren, zoals Teamviewer, zijn dan ook voor velen bekend. De rijdende computer genaamd auto is in die zin niet anders, bedachten de mannen achter Jifeline. Het was geen eenvoudige droom om te realiseren, maar het resultaat is in ons land door verschillende grote aanbieders omarmd.

White label

Voor het merendeel geldt hetzelfde hoofddoel: het ontlasten van de monteur in het autobedrijf door de auto en de helpdesk direct met elkaar te verbinden. Jifeline levert de communicatiemodule immers niet alleen zelf rechtstreeks aan autobedrijven, maar ook white label via derden. Lees het hele artikel in nummer 3 van Aftersales Magazine, dat vrijdag 23 maart is verschenen.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
28 november 2025
Fan van Citroën
27 november 2025
Nieuwe cao banden- en wielenbranche
27 november 2025
Ayvens: kabinetsbeleid remt EV-transitie
27 november 2025
Groeien in een verzadigde markt
26 november 2025
Vrooam van LKQ naar Autodistribution
26 november 2025
Tenaamstellen of schorsen alleen met rijbewijs
Meest bekeken berichten
Recente reacties