Is de acceptatie van de dongel aanstaande? Neemt het onafhankelijke autobedrijf de leiding, of slaan de autofabrikanten hun slag? In Brussel werd een congres gehouden waarbij de connected automobilist – de klant – centraal stond.

Het bestaande wagenpark kan snel connected worden, was een van de belangrijkste conclusies van het tweedaagse congres. Dat het snel kan gaan, komt omdat diverse ondernemingen zich achter de schermen al goed hebben voorbereid op de introductie van de dongel of black box en het benodigde marketingbeleid, dat absoluut een vereiste is voor zo’n introductie.

Het event Connected Driver & Smart Mobility vond plaats op 1 en 2 februari in Brussel. Het event trok bijna tweehonderd bezoekers, autofabrikanten, vertegenwoordigers van het onafhankelijke kanaal, verzekeraars, maar ook partijen uit de telecomsector en multimediabedrijven.

Het volledige artikel over connected car staat in de vandaag verschenen nieuwe editie van Aftersales Magazine.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 oktober 2025
Hampsink sluit zich aan bij AllParts
15 oktober 2025
ETRMA wil overheidsprikkels voor betere banden
15 oktober 2025
De jaren negentig, deel twee
14 oktober 2025
Claro neemt Carwash Maastricht over
14 oktober 2025
Autoscout24: Occasionprijzen blijven dalen
14 oktober 2025
Sunny Cars: EV wordt nauwelijks verhuurd
Meest bekeken berichten
Recente reacties