Vanuit het onderdeel Van Mossel Energie gaat de Van Mossel Automotive Group naast laadpalen ook laadpassen en abonnementen aanbieden, ondersteund met een bijbehorende applicatie. Deze service is voor zowel particuliere als zakelijke klanten beschikbaar.
“Hiermee worden klanten ook volledig ontzorgd op het gebied van elektrisch autorijden”, aldus Bas Huijzer, divisiedirecteur Van Mossel Automotive Group. “Op deze manier houdt Van Mossel zelf grip op de ondersteuning en kunnen we tevens de klanttevredenheid van onze klanten met een elektrische auto, of plug-in hybride optimaal borgen. Dit laatste is in de energiewereld geen algemeen goed en hier brengen we graag verandering in.”
Transparant
Joep Hazeu, manager Van Mossel Energie, benadrukt het belang van transparantie in de wereld van laadpassen, waarin Europese consumenten vaak te maken hebben met verschillende aanbieders met hun eigen verdienmodellen en tarieven. “De slogan van Van Mossel luidt niet voor niets: ‘Voor mobiliteit voor iedereen’ en dat is waar we ons op richten. We wilden een laadpas ontwikkelen die energiemaatschappij- en merkonafhankelijk is, zo transparant mogelijk wat betreft tarieven, en tegelijkertijd de mogelijkheid biedt om uit te breiden met nieuwe technologieën op het gebied van slim laden en mobiliteit”, aldus Hazeu.