De leasedivisie van Van Mossel heeft deze maand het honderdduizendste leasecontract afgesloten.
Algemeen directeur Eric Berkhof: “Wij gaan ervan uit dat de klant ontzorgd wil worden. En het liefst op één enkele plek. Dit vertaalt zich in een zo breed mogelijk dienstenpakket. Van koop tot lease, van onderhoud tot belettering en alles wat daartussenin zit. Al onze mensen worden hierop getraind en weten de gebundelde kracht van onze dealerbedrijven, leasebedrijven en schadebedrijven perfect over te brengen richting de klant.”
Labels
De Van Mossel leasebedrijven zijn verenigd in International Car Lease Holding (ICLH). Met de labels Van Mossel Autolease, Van Mossel Privé Lease, J&T Autolease, DirectLease, Westlease en Van Mossel Shortlease & Rent biedt ICLH autoleasing, verhuur en wagenparkbeheer in Nederland, België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.
Zorg
Directeur van de leasedivisie Armand van Veen ziet de sleutel van het succes in goed ondernemerschap. “En dat is niet gek met een rasondernemer als Eric Berkhof aan het hoofd van ons bedrijf. Elke verantwoordelijke binnen onze divisies krijgt van hem als belangrijkste boodschap mee om jezelf te onderscheiden binnen een krappe markt. Van Mossel Automotive Groep is bijna 75 jaar geleden begonnen en is van oudsher een familiebedrijf. Dat betekent dat je zorg hebt voor je mensen en voor je klanten. Elke klant doet er bij ons toe: wij zijn er niet alleen voor hele grote bedrijven, maar ook voor het midden- en kleinbedrijf en met private lease voor de particulieren. Daar past een persoonlijke benadering bij. Aandacht geven, contact houden, snel handelen én snel oplossen als er een probleem is. Daarnaast beschikken wij over enig lef en gevoel voor groei. We durven anticyclisch te handelen. Dat zijn de smaken die het succes maken en dat is ondernemerschap.”
Mobiliteitspakketten
Over de toekomst zegt Van Veen: “Wij blijven doen waar we goed in zijn: we willen voor onze klanten die persoonlijke, altijd dichtbije leaseonderneming blijven. En als er een trend is, zijn we ondernemend genoeg om daar snel op te schakelen. Dat hebben we heel succesvol gedaan met private lease – nu ongeveer vijftien procent van onze business. Nu richten we ons bijvoorbeeld op bredere en ook duurzame mobiliteitspakketten. Met de opkomst van hybride werken, de gespannen arbeidsmarkt, een focus op vitaliteit en toenemende vraag naar flexibiliteit en betaalbaarheid gaan wij hiermee klanten ook van dienst zijn.”