Vanaf eind maart 2025 gaat occasionplatform AutoTrack exclusief het volledige aanbod van occasions op anwb.nl verzorgen. Door de samenwerking met AutoTrack groeit het aanbod op de website van 80.000 naar 170.000 voertuigen.

“Deze samenwerking met AutoTrack stelt ons in staat om onze leden nog beter te ondersteunen bij hun zoektocht naar een betrouwbare tweedehands auto”, aldus Sebastiaan Driessen, commercieel directeur ANWB Hulpverlening. “Door het uitgebreide en kwalitatieve aanbod en de waardevolle informatie die we bieden, maken we het proces eenvoudiger en transparanter voor onze leden en andere geïnteresseerden in een nieuwe auto.”

Zekerheid

“In een markt waar mensen aanzienlijke investeringen doen, willen wij zekerheid en vertrouwen bieden in de zoektocht naar een auto. Door deze samenwerking brengen wij ons betrouwbare aanbod bij een nog groter publiek onder de aandacht”, licht Sander van den Hout, algemeen directeur AutoTrack toe.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties