David Milan (47) is per 1 juni 2021 aangetreden als algemeen directeur Nissan Nederland. Daarmee vervangt hij de vertrekkende Tjalling Hollander, die de overstap maakt naar Hyundai Motor Nederland.

David Milan (Barcelona, 1973) is geen onbekende bij Nissan Nederland. Hij was in de periode van 2012 tot en met 2015 al marketingdirecteur in Nederland. Milan heeft veel internationale Nissan-ervaring. Nissan acht hem dan ook van grote toegevoegde waarde voor het bereiken van de doelstellingen voor de komende periode, waaronder de introductie van nieuwe modellen zoals de volledig nieuwe Qashqai en de nieuwe, 100 procent elektrische Ariya.

Verdere groei

Het managementteam van Nissan Nederland is enthousiast over de komst van Milan en kijkt uit naar de hernieuwde samenwerking. David Milan: “Ik kijk enorm uit naar een samenwerking met het team van Nissan Nederland. Sinds wij vorig jaar een nieuwe organisatie hebben neergezet, kunnen we ons nu volledig richten op een verdere groei op de Nederlandse markt. De nieuwe Qashqai, die vanaf eind juni in de showroom staat, zal daarin een groot aandeel hebben.”

Deel dit artikel op​

2 reacties

  1. Heb sinds anderhalve maand een nieuwe qashqai en sindsdien alleen maar problemen met de climate control die spontaan telkens naar 25 graden gaat. tot nu toe ondanks klacht bij Nissans Nederland geen oplossing. geen fijn vooruit zich, vlak voor je vakantie. de aftershave is dan ook zeker voor verbetering vatbaar.

  2. Ik find het heel vreemd dat Nissan goede garages het dealerschap heeft afgenomen om alleen nog maar met grote dealers met veel garages , verder te gaan ik zie in mijn omgeving dat daarom mensen massaal overstappen naar een ander merk , heb zelf mijn Nissan Juke bij de garage gekocht die niet zo groot is, garage Van Boven in Emmen, nu zit in Emmen eem grote Nissan dealer met meerdere garages ik kan u verzekeren dat die het minder gaat doen , Nederland is een land van waarden en normen geen land van nummers, begrijp de strategie van Nissan niet het gaat toch om verkoop tevreden klanten, het gaat niet zo goed met Nissan, klopt daar is deze strategie een van dat het slechter gaat inplaats van beter ., hoe stom kun je zijn in de showroom van Nissan zit geen enkele beleving en zo lopen de mensen er ook rond althans in de showroom waar ik geweest ben , ik zie dat het nog slechter gaat worden als Nissan niet weer dat familie gevoel terug aan de klant gaat geven, wens ze veel wijsheid Met Vriendelijke Groet

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 februari 2025
Renault investeert in klassiekernetwerk
17 februari 2025
Nieuwe distributiestrategie Toyo Tires krijgt vorm
17 februari 2025
Ambitie hergebruik van onderdelen te verdubbelen
14 februari 2025
Claro neemt Starwash over
14 februari 2025
‘Remmenstof schadelijker dan dieselroet’
14 februari 2025
EasyPark Group neemt Parkopedia over
Meest bekeken berichten
Recente reacties