Automotive Insiders wijdt op 6 februari een bijeenkomst aan de groeiende invloed en positie van platformen, zowel binnen als buiten de branche. Centrale vraag: met welke aspecten moet de Nederlandse autoprofessional rekening houden?

Naast online podia als Amazon, Uber en Facebook, met een bewezen disruptieve impact op transacties en contacten, zijn er ook platform-initiatieven van meer nationale bodem. Occasionplatform Bynco bijvoorbeeld (foto) handelt het gehele auto-aankooptraject online af. Bij Automotive Insiders spreekt Jeroen Veldman, general manager en founder, over de opgedane ervaringen. Verder belicht directeur aftersales Bart Bekker het offensief van PSA om het universele kanaal te veroveren. Wat werkt tot nu toe wel, wat niet?

Retailer

Een van de andere sprekers op het kennis- en netwerkevent is Dirk Mulder, sector banker trade & retail ING. Hij benoemt de kern van een internationaal platformonderzoek en bespreekt de voor- en nadelen voor consument en retailer. David Langley, senior research scientist bij TNO bespreekt de rol van de consument en de daaruit voortvloeiende uitdagingen. Het programma ondergaat mogelijk nog uitbreiding. Meer details en inschrijven. 
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties