Auto.nl, het platform voor nieuwe en gebruikte auto’s van de Louwman Group, start een nieuwe merkcampagne waarin niet de auto, maar de eindklant vooropstaat, gepersonifieerd door ‘Aad’.

“In de eerste campagne wordt auto.nl door middel van Aad op een vrolijke en vooral menselijke manier gepositioneerd. Met de introductie van Aad laten wij zien dat we de mensen ten alle tijden voorop stellen en dat we bovengemiddeld wat vaker ‘Ja!’ zeggen”, vertelt Zoë van der Zee namens auto.nl.  

“Aad lijkt in veel opzichten op iedereen die bij auto.nl werkt en heeft onze merkwaarden dan ook hoog in het vaandel. Dat zie je en dat voel je terug in onze nieuwe online TV-commercial.. Behulpzaam, altijd vrolijk, een tikkeltje rebels, dat is waar Aad voor staat. Daarnaast laat Aad zien dat het kopen van een auto niet ingewikkeld hoeft te zijn maar dat het makkelijker én menselijker kan”, aldus Zoë van der Zee.

Niet grijs

“Met de nieuwe merkcampagne van auto.nl bouwen we vanuit een langetermijnvisie aan herkenbaarheid en onderscheid binnen de markt. Auto.nl moet die frisse wind worden in de grijze wereld van traditionele autodealers. Een merk dat opvalt en waar je oprecht blij van wordt. We zijn door Zoë uitgedaagd om de automotive branche eens goed wakker te schudden. Met de introductie van Aad en de nieuwe pay-off, hebben we een heerlijke basis neergelegd om het merk op te bouwen”, aldus Joris Raaijmakers, creatief directeur van reclamebureau Fama Volat.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties