De dealervestigingen van Stern opereren binnenkort niet meer onder hun afzonderlijke namen maar onder één paraplu: Stern. Daarmee komt een einde aan de namen Ardea, Arend, Durmi, Havik, Jager, Stern, Svala en Vireo Auto.

De krachtenbundeling moet leiden tot één website, waar alle zeventien automerken en zeventig dealerbedrijven van Stern samenkomen. Dat moet leiden tot een betere, meer transparante dienstverlening. Klanten kunnen voortaan op een zelf bepaalde plaats en tijd een auto aanschaffen, huren, leasen, onderhouden, repareren of gebruiken. Ook zijn mobiliteitsvragen digitaal of via persoonlijk contact te regelen. In de maand juli worden de diverse websites stuk voor stuk overgezet. Het merkportfolio van Stern omvat onder meer Mercedes-Benz, Renault, Nissan, Ford, Volvo, Land Rover, Kia en Opel.

Huisstijl

Op het centrale platform zijn de strikte huisstijlrichtlijnen van de automerken gecombineerd met de eisen van Stern zelf. Bij de realisatie speelt het beheerplatform Autopilot een centrale rol. Het is in staat om complexe databronnen te structureren en daarmee content en data te verrijken tot een optimale presentatie van het aanbod.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties