Hans Groenhuijsen
Hans studeerde nieuwste geschiedenis (universiteit Utrecht) en bedrijfskunde (TH Delft/IIB). Hij heeft zijn sporen verdiend als adviseur (Boer & Croon en als zelfstandig adviseur), als interim-manager en in diverse staf-, management- en directiefuncties (Centraal Beheer, CARe Schadeservice, Athlon Groep, Akzo Nobel/Nobilas, Pon/Dutchlease en Rabobank Wholesale).
Vanuit ‘Hans Groenhuijsen, advies in automotive en mobiliteit’ richt hij zich op een scala aan ondernemingen en activiteiten rondom auto en mobiliteit in brede zin, de raakvlakken en dwarsverbanden tussen verschillende (sub)sectoren.
Zijn focus ligt daarbij op:
strategie : analyse, visieontwikkeling, strategieformulering en realisatie
innovatie : vernieuwing in producten en services, organisatie, proces en besturing
transformatie : verbetering, herstructurering, reorganisatie, fusie & overname
verbinding : samenwerking binnen en tussen bedrijven, tussen sectoren, tussen verschillende ideeën, tussen de traditionele wereld en een nieuwe wereld
het verhaal : spreker/inleider, presentator, dagvoorzitter, columnist/publicist.
Met als resultaat voor de opdrachtgever:
een heldere kijk op doelen en de weg ernaartoe (visie en strategie)
alternatieven en ondersteuning bij keuzes
een directe bijdrage aan het nemen van initiatief, de actie
een versterking van de onderneming : efficiënter, effectiever, slimmer, fit voor de toekomst
verankering in de organisatie: grip, overtuiging, manier van werken.
Bekijk de laatste artikelen van Hans Groenhuijsen