Op 18 maart 2025 viert Glasurit de honderdste verjaardag van de ara en lanceert het lakmerk van BASF wereldwijd een ‘100 Colorful Years’-campagne.

Op social media wordt aandacht besteed aan de verjaardag van de kleurrijke ara en worden er dit jaar in diverse landen activiteiten georganiseerd die klanten en medewerkers van over de hele wereld samenbrengen.

Topkwaliteit

“Vier samen met ons de ‘100 Colorful Years’ van Glasurit en eer onze geliefde ara, bij velen ook wel bekend als Rudi, als symbool van de rijke geschiedenis van ons merk. Deze mijlpaal toont onze toewijding aan topkwaliteit en innovatie op het gebied van autolak”, aldus Chris Titmarsh, Senior Vice President, Global Automotive Refinish Coatings bij BASF. “In de toekomst willen we de markt vooruit blijven helpen met duurzame oplossingen en digitale vooruitgang om de efficiëntie van de klant te verbeteren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
3 november 2025
De kleurrijke carwashmarkt
Meest bekeken berichten
Recente reacties