Op 18 maart 2025 viert Glasurit de honderdste verjaardag van de ara en lanceert het lakmerk van BASF wereldwijd een ‘100 Colorful Years’-campagne.

Op social media wordt aandacht besteed aan de verjaardag van de kleurrijke ara en worden er dit jaar in diverse landen activiteiten georganiseerd die klanten en medewerkers van over de hele wereld samenbrengen.

Topkwaliteit

“Vier samen met ons de ‘100 Colorful Years’ van Glasurit en eer onze geliefde ara, bij velen ook wel bekend als Rudi, als symbool van de rijke geschiedenis van ons merk. Deze mijlpaal toont onze toewijding aan topkwaliteit en innovatie op het gebied van autolak”, aldus Chris Titmarsh, Senior Vice President, Global Automotive Refinish Coatings bij BASF. “In de toekomst willen we de markt vooruit blijven helpen met duurzame oplossingen en digitale vooruitgang om de efficiëntie van de klant te verbeteren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 augustus 2025
Kofferbakmat uit afgedankt oceaanplastic
7 augustus 2025
Louwman stoot import BYD af, blijft retailer
7 augustus 2025
‘EV is niet het probleem, maar de oplossing’
6 augustus 2025
AutoTrack: Ook tweedehands Tesla niet populair
6 augustus 2025
Athlon wil al in 2028 volledig elektrisch
5 augustus 2025
Lagere omzet, hogere winst Continental
Meest bekeken berichten
Recente reacties