Op 18 maart 2025 viert Glasurit de honderdste verjaardag van de ara en lanceert het lakmerk van BASF wereldwijd een ‘100 Colorful Years’-campagne.

Op social media wordt aandacht besteed aan de verjaardag van de kleurrijke ara en worden er dit jaar in diverse landen activiteiten georganiseerd die klanten en medewerkers van over de hele wereld samenbrengen.

Topkwaliteit

“Vier samen met ons de ‘100 Colorful Years’ van Glasurit en eer onze geliefde ara, bij velen ook wel bekend als Rudi, als symbool van de rijke geschiedenis van ons merk. Deze mijlpaal toont onze toewijding aan topkwaliteit en innovatie op het gebied van autolak”, aldus Chris Titmarsh, Senior Vice President, Global Automotive Refinish Coatings bij BASF. “In de toekomst willen we de markt vooruit blijven helpen met duurzame oplossingen en digitale vooruitgang om de efficiëntie van de klant te verbeteren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 juni 2025
Winst autodealers daalt verder
19 juni 2025
‘Duurzaamheid uitstellen is geen optie’
19 juni 2025
VinFast gaat samenwerken met dealergroepen
19 juni 2025
Banden steeds belangrijker
18 juni 2025
Altac distributiepartner Riwax Benelux
18 juni 2025
Waarschuwingssignalen EV moeilijk te lokaliseren
Meest bekeken berichten
Recente reacties