Focwa start samen met haar leden een online mediacampagne. Die adviseert consumenten om, met het oog op de herfst, schade aan hun auto, caravan of camper te laten controleren en/of herstellen. Bij een Focwa-bedrijf, uiteraard.

De tijd van het jaar leent zich volgens Focwa voor zo’n specifieke campagne. Het risico op schade aan de auto wordt immers groter, nu bladeren en kastanjes van de bomen beginnen te vallen. Slipgevaar door glad wegdek neemt toe, en dat in een periode (herfstvakantie) waarin veel mensen nog op pad gaan met hun caravan of camper. De boodschap van Focwa: ga veilig en voorbereid op pad, door langs te gaan bij een van de Focwa-bedrijven. De campagne benadrukt het vakmanschap van de aangesloten schadeherstellers.

Online

De online mediacampagne wil consumenten ervan overtuigen het deukje in de auto, de barst in de ruit en de kras op de caravan- en/of camper te laten herstellen bij een erkend Focwa-bedrijf. De boodschap is te zien op alle social-mediakanalen en op focwa.nl. De brancheorganisatie beoogt de business van haar leden op deze manier te ondersteunen. Uit de bedrijven met de meeste likes, reacties en deelacties wordt er één gekozen voor een verhaal in het komende Focwa-magazine – als inspiratie voor de andere leden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 oktober 2025
RDW vernieuwt erkenningenstelsel
13 oktober 2025
Vos Autotechniek wint vijfde ACtronics Service Point Award
13 oktober 2025
‘Stem verkeersboete af op ernst overtreding’
13 oktober 2025
Concurrentiebeding: bescherming of blok aan het been?
10 oktober 2025
Dodge-specialist viert veertigjarig bestaan
10 oktober 2025
Fastned opent eerste stations in Spanje
Meest bekeken berichten
Recente reacties