Na de 2019-kalenders van Liqui Moly, Pirelli en Standox is er nu de Automechanika-kalender. Er staat wederom een dwarsdoorsnede van de aftermarket in, met een knipoog naar de toekomst die verwerkt is in pk-rijke voertuigen.

De onderdelen zijn uitsluitend afkomstig van 23 exposanten op de beurs, waarvan de editie-Frankfurt drie maanden geleden plaatsvond. De Automechanika-kalender is er in beperkte oplage. Elk van de twaalf motieven bestaat uit honderden auto-onderdelen, die via digitale bewerking zijn omgevormd tot bruggen, wolkenkrabbers en heuvels. De maand januari bijvoorbeeld toont het Automechanika-logo op basis van high-power leds van Hella. Andere bedrijven die participeren in de nieuwe uitgave zijn onder meer Würth, BPW, Continental, Bilstein, Hazet, Maha, Mahle, Mann-Filter, Meyle, Christ,  Schaeffler, Tenneco, Thyssenkrupp en ZF.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
3 juni 2025
Diagnose van Alfa tot Zeekr
2 juni 2025
Aantal apk’s met volle procentpunt gestegen
2 juni 2025
Overname Smet Auto-onderdelen door Alliance Automotive Group
2 juni 2025
Aftermarket in spagaat
30 mei 2025
Personeelstekort remt ondernemers
30 mei 2025
IVA Business School ruim boven landelijk gemiddelde
Meest bekeken berichten
Recente reacties