Autosociaal zet de volgende stap in de ontwikkeling en betreedt de Belgische automotive markt. Vanaf vandaag kunnen ook Belgische autobedrijven gebruik maken van de online oplossingen van Autosociaal. Voor de marktintroductie van Autosociaal in België is Ching Pang Lam verantwoordelijk gesteld.

Autosociaal zet fors in op groei. “We zijn erg enthousiast en gemotiveerd om ook Belgische autobedrijven te mogen ondersteunen met onze (online) diensten”, zegt Roy Roelofs, oprichter en directeur van Autosociaal. “Het laat zien hoe toegankelijk we onze online oplossingen hebben gemaakt, eenvoudig in gebruik en betaalbaar. In ons kleine landje gaan de ontwikkelingen snel, razendsnel. Daarom houden we focus en blijven continu (door)ontwikkelen. Stilstand is immers achteruitgang binnen ons vakgebied. Hedendaags mogen we bijna duizend autobedrijven in Nederland operationeel ondersteunen bij het vormgeven van hun (online) customer journey.”

Voor de marktintroductie van Autosociaal in België is Ching Pang Lam verantwoordelijk gesteld. Hij is aangesteld als Area Sales Manager van België. “Ching Pang Lam heeft zijn sporen verdiend in de Belgische automotive. Hij brengt professionaliteit en kennis met zich mee.” Volgens Roelofs is hij de aangewezen persoon voor deze functie. In het verleden heeft Pang onder meer bij Carflow en Inmotiv/RDC gewerkt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 april 2025
NexDrive en 50five maken laadoplossingen toegankelijk
2 april 2025
Autobedrijf Jan Greijmans verder als TOP Merkspecialist in Mazda
2 april 2025
Een robuuste strategie
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
Meest bekeken berichten
Recente reacties