Autobedrijf Koldewijn uit Apeldoorn is de 150ste deelnemer aan het serviceconcept van Eurol. Deze mijlpaal werd feestelijk gevierd met een verrassingsbezoek aan het autobedrijf door Tim Coronel, al jarenlang verbonden aan Eurol.

Tim Coronel overhandigde een taart aan eigenaar Edward Koldewijn en chef werkplaats Martijn van der Ploeg. “Wat een leuke verrassing van Eurol! We nemen al jaren onze smeermiddelen af bij Eurol en zijn zeer tevreden over de samenwerking. Eurol Service Point worden was dan ook een logische vervolgstap. Deelnemen is laagdrempelig en de voordelen zijn groot”, vertelt Martijn van der Ploeg.

De ondersteuning van de garageformule bestaat onder meer uit sales- en marketingsupport, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, technische en commerciële training, ondersteuning van de servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator.

Aanvulling

Een half jaar geleden stond Eurol nog op honderd Service Points en nu staat de teller al op 150 deelnemende garagebedrijven. “Een mooie ontwikkeling”, vindt Bart Boerboom, salesmanager Nederland. “Onze garageformule is zeer toegankelijk; de instapeisen zijn laag en de service is groot. Bovendien kan het Eurol Service Point garageconcept naast andere garageformules bestaan. Het hoeft elkaar niet te bijten, het kan elkaar aanvullen. Dit jaar nog willen we de 200e vestiging binnen halen en onze dekking uitbreiden in Nederland.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 december 2025
Nieuwe samenwerking tilt schadeherstel in Friesland naar hoger niveau
9 december 2025
Renault gaat elektrische Fords bouwen
9 december 2025
19 procent meer ongevallen in winter
9 december 2025
ERA breidt uit met radiatoren en intercoolers
9 december 2025
‘Registratie schadevrije jaren krijgt update’
9 december 2025
Buiten kantooruren: Dakar als jongensdroom
Meest bekeken berichten
Recente reacties