De vakantie is voorbij en deze week verschijnt dan ook een kakelvers Aftersales Magazine, nummer 8 van dit jaar.

Daarin nemen we een kijkje bij de nieuwe flagship store van Louwman in Ridderkerk. Het is niet alleen een visitekaartje voor de verkoopactiviteiten, maar ook voor de aftersales van Toyota, Lexus en Suzuki.

Op een conferentie van Frost & Sullivan bleek hoezeer de kwaliteit van de diensten rondom de auto de keuze van de klant voor een bepaald merk gaat bepalen.

Voor de rubriek Werkplaatspraktijk gingen we naar Woerden. Bij Autobedrijf Pels werd onlangs het eerste Moobi Center voor onderhoud aan elektrische auto’s ingericht.

En Aftersales Magazine was bij de opening van de nieuwe vestiging van Marco van Beek Premium Cars & Car Service in Steenwijk. Ook dat is niet zomaar een showroom met een werkplaats, maar een investering met een verhaal.

En verder

Deze artikelen, plus nog veel meer, leest u in nummer 8 van Aftersales Magazine, dat vrijdag 30 augustus verschijnt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
26 juni 2025
Bosch investeert fors in AI als groeimotor
26 juni 2025
Tesla zonder autopilot: non-conformiteit?
25 juni 2025
Al 60 leden voor vernieuwd Autoservice Totaal
25 juni 2025
‘Joan’ nieuwe thuisbasis Ayvens Nederland
25 juni 2025
‘KI ontketent revolutie in diagnostiek en onderdelenlogistiek’
24 juni 2025
FIGIEFA bezorgd over formuleringen in concepttekst sloopvoertuigen
Meest bekeken berichten
Recente reacties