Heb je zin in vis of in vlees, misschien juist vegetarisch? Een snelle hap of juist relaxed dineren, de avond vullend met diverse gangen? De keuze voor een concept kent diezelfde schakering en bij Parts Point Group hebben ze deze behoefte vertaald in een waaier aan mogelijkheden voor zowel autobedrijf als consument.

cor-baltusGeen ondernemer is gelijk. Waarom zou je ze dan als zodanig behandelen? Om de breedte van de doelgroep te kunnen bedienen, is de menukaart door de jaren heen gestaag uitgebreid. Van laagdrempelig tot allesomvattend, het is inmiddels allemaal beschikbaar. Ceo Cor Baltus en conceptenmanager Arjan Huesken zien per concept interessante ontwikkelingen, maar beseffen als geen ander dat ook niet alle ambities gelijktijdig kunnen worden gerealiseerd.

Autoservice Totaal

De actualiteit ging afgelopen maand uit naar de herlancering van Autoservice Totaal. Deze formule uit de stal van het overgenomen USN-Centuri kreeg onder meer andere voorwaarden, maar daar staat ook een ander pakket aan dienstverlening tegenover. “We hebben zo’n zeventig nieuwe conceptdeelnemers kunnen toevoegen”, zegt Baltus, direct erkennend niet alle bestaande deelnemers te hebben kunnen behouden. Inmiddels telt Autoservice Totaal daardoor 104 leden. Die betalen allemaal een maandelijkse fee van 25 euro en ze tekenen voor een afnameverplichting van twintig mille aan onderdelen per vestiging. “Daar krijgt het autobedrijf een forse marketinginspanning voor terug”, aldus Baltus. Lees het hele artikel in nummer 4 van Aftersales Magazine, dat vrijdag 20 april is verschenen.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
20 juni 2025
ICDP: Autokoper verandert niet radicaal
20 juni 2025
VER: Helft laadfacturen klopt niet
20 juni 2025
Dakar
19 juni 2025
Citroën laat C3 en DS3 stilzetten
19 juni 2025
Winst autodealers daalt verder
19 juni 2025
‘Duurzaamheid uitstellen is geen optie’
Meest bekeken berichten
Recente reacties