Distributeur Fource heeft naast de multi use-producten van WD-40 nu ook de Specialist Range in het assortiment opgenomen. Het gaat om producten met industriële toepassingen, waaronder die in het autobedrijf.

Een medewerker van Fource bevestigt de uitbreiding van het assortiment. Jeroen Boor, key-accountmanager van WD-40, legt uit: “Fource werkte al met onze multi use-producten, de bekende blauwe bussen met gele logo en rode dop. Daar verkochten ze er al heel veel van. De Specialist Range is nieuw in het assortiment van Fource. Daarmee bieden we producten met een meer specifieke toepassing. Denk daarbij aan siloconenspray en kruipolie. Het mooie daarvan is dat ze een smart straw-kop hebben, een rietje waardoor je heel gericht het product kunt aanbrengen. Dat zit vast aan de bus en kan met een eenvoudige beweging omhoog geklikt worden.”

Tien producten

Het gaat om een lijn van zo’n tien producten. WD-40 leverde de Specialist Range al aan Partspoint en groothandel Service Best. “We zijn erg blij dat Fource nu ook onze Specialist Range in het assortiment heeft opgenomen. Het is toch de nummer 1 van de Benelux als het om automotive onderdelen gaat.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
26 juni 2025
Bosch investeert fors in AI als groeimotor
26 juni 2025
Tesla zonder autopilot: non-conformiteit?
25 juni 2025
Al 60 leden voor vernieuwd Autoservice Totaal
25 juni 2025
‘Joan’ nieuwe thuisbasis Ayvens Nederland
25 juni 2025
‘KI ontketent revolutie in diagnostiek en onderdelenlogistiek’
24 juni 2025
FIGIEFA bezorgd over formuleringen in concepttekst sloopvoertuigen
Meest bekeken berichten
Recente reacties