KwikFit Oss is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke KwikFit-vestiging van Nederland. Klanten van die vestiging geven deze KwikFit-garage gemiddeld een 9,3 voor vriendelijkheid en kwaliteit, een stijging van 0,1 ten opzichte van vorig jaar. Landelijk wordt een bezoek aan KwikFit beoordeeld met een 8,8.

Traditiegetrouw strijden alle KwikFit–filialen elk jaar om de titel ‘Beste KwikFit-vestiging van Nederland’. De winnaar van deze interne verkiezing wordt bepaald aan de hand van het oordeel van klanten over ‘hun’ KwikFit-vestiging. Via een enquête worden bezoekers van de vestiging gevraagd naar hun mening over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs en of ze een bezoek aan de desbetreffende KwikFit-vestiging zouden aanbevelen aan hun vrienden, familie en kennissen.

Meer dan 43.000 klanten hebben het afgelopen jaar het bezoek aan hun KwikFit-vestiging beoordeeld op vriendelijkheid, kwaliteit van het geleverde werk, wachttijd en prijs.

Arjan van der Meer, Marketing Director bij KwikFit, bezocht de vestiging in Oss om hen te feliciteren en de medewerkers te laten weten dat hij enorm trots is op hun prestaties. “De kwaliteit van onze service wordt bepaald door de inzet van onze medewerkers. Het is dan ook geweldig om te zien dat klanten de toewijding van ons team erkennen. Het feit dat de winnaar met een marge van één honderdste werd bepaald, illustreert hoe onze klanten in heel Nederland consistent vriendelijk en goed worden geholpen. En dat is precies wat we nastreven.”

Jeffrey de Swart, Filiaalmanager van de winnende vestiging, is enorm trots op wat zijn team heeft neergezet. “Dat wij voor de tweede keer op rij het klantvriendelijkste filiaal van Nederland zijn geworden, bevestigt dat onze aandacht voor details en persoonlijke service ook wordt gezien. Het is een eer dat wij deze erkenning ontvangen. Wij zijn vastbesloten om niet alleen onze titel te verdedigen, maar ook te blijven verbeteren en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.”

Het was nog even spannend voor KwikFit Oss, omdat ook het KwikFit-filiaal in Dokkum een mooie 9,3 scoorde. Pas toen er tot op twee cijfers achter de komma gekeken werd, bleek dat Oss zich het meest klantvriendelijke filiaal van 2023 mag noemen. 

Dat er sprake is van een ware fotofinish laat zien dat niet alleen de klanten in Oss enorm tevreden zijn met de service van KwikFit. Door heel Nederland ontvangen de KwikFit-garages mooie cijfers. “Dit jaar zien we opnieuw een voortreffelijk klanttevredenheidscijfer. Te midden van een periode van ingrijpende veranderingen, met een specifieke focus op e-mobility, blijven we vastbesloten om onze klanten een buitengewone ervaring te bieden in onze garages”, aldus Van der Meer.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties