Dit jaar viert het Amerikaanse onderdelenmerk NAPA zijn honderdjarig bestaan. In 2021 door Alliance Automotive Group in de Benelux geïntroduceerd zal de historische mijlpaal ook via de grossiersnetwerken PartsPoint en Precisium gevierd worden.

In de Benelux biedt NAPA een assortiment van 21 productlijnen die variëren van remsystemen en filters tot onderdelen voor elektrische voertuigen. Jan Verbeek, Director Product Management & Purchasing bij AAGB: ‘’Dat NAPA een geweldig merk is, hoef ik hier niet uit te leggen, dat is ondertussen algemeen bekend. Een private label met een gunstige prijs en A-merk eigenschappen is een unieke combinatie waar we heel erg trots op zijn.”

Nieuwe productlijnen

“Dat onze klanten en wij de honderdste NAPA-verjaardag mogen vieren, is een cadeautje. NAPA is een absoluut kwaliteitsmerk en heeft een prachtige uitstraling. Onze klanten lopen er mee weg en oude records worden op een rondje gezet, om maar even in de race termen te blijven. Dit jaar zullen we wederom verschillende NAPA-productlijnen lanceren om zo een nog betere assortimentspropositie te creëren ten behoeve van tevreden klanten. Ook in 2025 staan we dus op pole position mede dankzij NAPA en de 100ste verjaardag gaan we daarom uitbundig vieren!’’

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 mei 2025
Personeelstekort remt ondernemers
30 mei 2025
IVA Business School ruim boven landelijk gemiddelde
30 mei 2025
VASS verwelkomt 900ste lid
30 mei 2025
Investeren
28 mei 2025
Volvo Buitenweg wordt toch Henk Scholten
28 mei 2025
Innovam en Altac sluiten samenwerking
Meest bekeken berichten
Recente reacties