Door een samenwerking en integratie met Infomedia biedt PartsTrader Toyota- en Lexus-dealers een verbeterd offerte- en bestelproces. Dealers kunnen nu onder meer sneller concurrerende offertes maken.

“Deze samenwerking is een uitbreiding van onze datagestuurde benadering van het ecosysteem waarmee we bouwen aan uitzonderlijke ervaringen van de connected car en chauffeur”, zegt Jens Monsees, ceo van Infomedia.

“Deze integratie biedt dealers aanzienlijke toegevoegde waarde door geautomatiseerde offertes aan te maken, waarop automatisch prijsafstemming wordt toegepast, naast de bestaande voordelen van het gebruik van het Microcat Partsbridge-platform”, zegt Greg Horn namens PartsTrader.

Volledige catalogus

De integratie voorziet de marktplaats van PartsTrader van een volledige catalogus met fabrieksonderdelen. Microcat Partsbridge matcht automatisch de onderdelenlijst met de gegevens van de fabrieksonderdelen voor nauwkeurige offertes, snelle bestellingen en minimale retourzendingen. Met de toegang tot prijsafstemmingsprogramma’s kunnen dealers direct en altijd concurrerende offertes maken. De naadloze DMS-integratie zorgt tevens voor een snelle en accurate facturatie.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties