Autobandenpartner gaat het land door

Om rijdend Nederland meer bewust te maken van het belang van goede banden, heeft Autobandenpartner in samenwerking met mobiliteitsplatform TanQyou een roadshow gepland staan langs diverse TanQyou vestingen. Terwijl de consument zijn pitstop maakt voor brandstof, checkt een team van Autobandenpartner middels een optische controle de bandenstaat. Hij krijgt hiervan een taxatierapport, eventuele aanbevelingen en een kraskaart om ook nog eens kans te maken op mooie prijzen.

Het vorig jaar gelanceerde Autobandenpartner concept kende een vliegende start. Inmiddels zijn ruim 800 garages aangesloten en de teller stopt nog niet. Door zowel de garage te voorzien van marketingmaterialen alsmede ook centraal aangestuurde online en offline campagnes te draaien, wordt er hard gewerkt aan de naamsbekendheid van het concept. De roadshow en samenwerking met TanQyou vormt hierin de volgende stap. Vanaf 28 juni zullen in een paar dagen tijd minimaal 20 vestigingen van TanQyou worden bezocht door het Autobandenpartner promoteam. Om deze aankondiging kracht bij te zetten is een ludieke video opgenomen met ambassadeurs van beide merken: coureur Tim Coronel namens Autobandenpartner en weerman Piet Paulusma namens TanQyou.

Autobandenpartner steeds meer inhoud

Naast de roadshows is Autobandenpartner volop bezig om ook op andere manieren in beeld te komen. Nadat in het voorjaar al een grote outdoor campagne heeft plaatsgevonden, is begin juni de eerste huis aan huis krant verspreid en wordt er veel ingezet op online zichtbaarheid op diverse veel bezochte platforms. Ook voor de garagist zelf krijgt het concept steeds meer lading en zijn onlangs de eerste exclusieve Autobandenpartner trainingen gepresenteerd. Hiermee zorgt Autobandenpartner ervoor dat elke aangesloten garage helemaal up to date is op zowel technisch als commercieel vlak en maximale ondersteuning kan bieden aan zijn klant.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.