Premio naar Nederland

Goodyear Dunlop Retail Partners introduceert Banden en Autoserviceketen Premio in Nederland. Goodyear voorziet dit jaar de opening van vijf vestigingen. Richting 2016 zou Premio moeten uitgroeien tot een netwerk van honderd vestigingen in Nederland en België, uitgaande van marktherstel vanaf de tweede helft van 2014.

“Met de uitbouw van het Premionetwerk beantwoorden we in de eerste plaats aan een actieve vraag vanuit de markt. Deze wordt momenteel geconfronteerd met een afnemende vraag en de concurrentie is moordend. Zeker in uitdagende tijden zijn ondernemers op zoek naar een sterke organisatie die hen kan ondersteunen met de verdere uitbreiding van hun activiteiten en diensten om zich te onderscheiden als een kwalitatieve marktspeler. We plannen dus geen nieuwe verkooppunten te bouwen”, zegt Griet Destadsbader, marketingmanager Benelux voor Goodyear Dunlop Retail Partners.

Formule

Premio combineert de kracht van economisch onafhankelijke, zelfstandige en lokale partners met de voordelen van een nationaal werkende organisatie en de knowhow van Goodyear Dunlop Retail als ervaren industriepartner.

Premio wordt aan de bovenkant van de markt gepositioneerd als een service-georiënteerde keten voor het complete onderhoud van de auto. Dit vakhandelconcept dient het succes op lange termijn voor de bandenspecialist te verzekeren, dankzij een sterk merk, centraal gestuurde marketingondersteuning, professionele opleiding en schaalvoordelen

Eerste vestiging

Bossche Banden Service in ‘s-Hertogenbosch bestaat reeds 45 jaar en telt vijf medewerkers. Voor eigenaar Hans van Ommen is klanttevredenheid prioriteit nummer één en daar hoort ook een verbreding van de dienstverlening bij. Zo biedt elke Premiovestiging standaard de Premio Zekerheidscheck aan, een gratis controle op tien veiligheidspunten van de wagen (banden, remmen, olie, schokdempers, ruitenwissers, lichten, etc.) De afgelopen weken werd de zaak volledig gerestyled volgens het doordachte Premioretailconcept en werd het vijfkoppige team opgeleid in de verschillende disciplines.

Het concept richt zich tot zelfstandige, gemotiveerde ondernemers die de dienstverlening naar hun klanten verder willen professionaliseren en de eigen werkprocessen willen optimaliseren. “Dankzij Premio zijn wij in staat om onze klanten nog meer kwaliteit te bieden tegen een scherpe prijs, de uniforme uitstraling van een grote keten is ook een grote troef”, verklaart Van Ommen.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.