Volvo: helft nieuwverkoop online in 2025

Beide bedrijven moeten vervolgens worden samengevoegd met Volvo Bil, Volvo’s eigen dealerschap. Dit creëert voor Volvo voldoende schaalgrootte om zijn retailactiviteiten te transformeren in een naadloze online/offline klantenervaring.

Naadloos

In de ogen van Volvo willen klanten met hetzelfde gemak een nieuwe auto kunnen kopen als waarmee ze andere aankopen doen. In de nieuwe klantenbenadering kunnen klanten van Volvo in de nabije toekomst met gemak switchen tussen online en offline, waarbij het te allen tijde mogelijk blijft om een verkoper persoonlijk te bezoeken.

“Nu de wereld om ons heen snel aan het veranderen is en consumenten op steeds meer manieren in contact staat met het merk Volvo, zullen we ervoor moeten zorgen dat elk contact bijdraagt aan hun totale Volvo-beleving”, aldus Lex Kerssemakers, commercieel directeur bij Volvo Cars. “Dat is de hoofdzaak in onze commerciële transformatie en de reden waarom we focussen op een naadloze interactie tussen online en offline.”

Emil Peeters

Emil is een ervaren redacteur met een brede belangstelling en een heldere schrijfstijl. Hij komt met enkele doortastende vragen snel tot de kern van de zaak.

Van Emil Peeters zijn er nog 2257 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Emil Peeters

Avatar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *