AAG presenteert Precisium aan grossiers

De Alliance Automotive Group Benelux heeft aan een select aantal grossiers de Precisium-formule voorgesteld, die is toegespitst op de veranderende auto.

Cor Baltus, ceo van AAGB, legt uit waarom Alliance Automotive Group Benelux de Precisium-formule naar Nederland haalt: “Onze markt zal in de komende periode sterk veranderen. Nog steeds heeft straks een groot gedeelte van het rijdende voertuigpark een verbrandingsmotor, maar meer en meer wordt de auto een rijdende computer. Veel auto’s zullen zelfrijdend zijn en komen op afroep via een app beschikbaar. MaaS, Mobility as a Service, is dan de normaalste zaak van de wereld. Onze klanten en gesprekspartners van de toekomst zijn Europees, misschien wel mondiaal georganiseerd.”

“En over de technische uitdagingen die op ons afkomen hoef ik eigenlijk niets meer te zeggen. Veel universele garagehouders hebben al elektrische auto’s in onderhoud en werken steeds vaker met Pass-thru. Niemand twijfelt er nog aan dat de garagist in de toekomst het grootste gedeelte van zijn tijd hieraan zal moeten besteden. Onze partnergrossiers spelen een heel belangrijke rol in de communicatie naar hun klanten, de garagehouders. Wij zien het als onze taak hen hierin te ondersteunen. Daarom zeggen wij tegen onze grossiers “Get powered by Precisium”. Daarmee bedoel ik dat onze klanten onafhankelijk blijven maar toch gebruik kunnen maken van wat wijzelf en ons moederbedrijf voor onze partnergrossiers en garagehouders hebben ontwikkeld of in de nabije toekomst zullen ontwikkelen.”

Voorhoede

Eén van de eerste grossiers die zich aan gaat sluiten bij Precisium is Autowaard met vestigingen in Heerhugowaard en Schagen. Eigenaar/directeur Paul Vreeburg zegt in de brochure: “We willen het zelf doen, maar we kunnen het niet alleen. Dat wil ik ook niet, want ik wil leren van collega’s met vergelijkbare uitdagingen. Ik bepaal wat er met Autowaard gebeurt, maar ben toch onderdeel van een groter geheel. Dat lijkt mij noodzakelijk voor mij, maar zeker ook voor mijn klanten”.

Algemeen manager Fred Kamphuis legt uit dat de formule niet voor iedere grossier weggelegd is: “We leggen de lat bewust hoog en zoeken actieve ondernemers die de uitdagingen voor de toekomst ook zien. Die blijvend willen werken aan de ontwikkeling van hun bedrijf en bij een hoogwaardig netwerk van gelijkgestemden willen horen.”

Emil Peeters

Emil is een ervaren redacteur met een brede belangstelling en een heldere schrijfstijl. Hij komt met enkele doortastende vragen snel tot de kern van de zaak.

Van Emil Peeters zijn er nog 3416 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Emil Peeters

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.