Na de 2019-kalenders van Liqui Moly, Pirelli en Standox is er nu de Automechanika-kalender. Er staat wederom een dwarsdoorsnede van de aftermarket in, met een knipoog naar de toekomst die verwerkt is in pk-rijke voertuigen.

De onderdelen zijn uitsluitend afkomstig van 23 exposanten op de beurs, waarvan de editie-Frankfurt drie maanden geleden plaatsvond. De Automechanika-kalender is er in beperkte oplage. Elk van de twaalf motieven bestaat uit honderden auto-onderdelen, die via digitale bewerking zijn omgevormd tot bruggen, wolkenkrabbers en heuvels. De maand januari bijvoorbeeld toont het Automechanika-logo op basis van high-power leds van Hella. Andere bedrijven die participeren in de nieuwe uitgave zijn onder meer Würth, BPW, Continental, Bilstein, Hazet, Maha, Mahle, Mann-Filter, Meyle, Christ,  Schaeffler, Tenneco, Thyssenkrupp en ZF.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
16 september 2025
Helft elektrische rijders haalt actieradius niet
16 september 2025
Cor Baltus draagt stokje over aan Marco Faulenbach
16 september 2025
Chinees aanbod op AutoScout24 stijgt 34 procent
16 september 2025
Nog drie dealerbedrijven voor Omoda & Jaecoo
16 september 2025
3D-geprinte onderdelen uit afval
Meest bekeken berichten
Recente reacties