Na de 2019-kalenders van Liqui Moly, Pirelli en Standox is er nu de Automechanika-kalender. Er staat wederom een dwarsdoorsnede van de aftermarket in, met een knipoog naar de toekomst die verwerkt is in pk-rijke voertuigen.

De onderdelen zijn uitsluitend afkomstig van 23 exposanten op de beurs, waarvan de editie-Frankfurt drie maanden geleden plaatsvond. De Automechanika-kalender is er in beperkte oplage. Elk van de twaalf motieven bestaat uit honderden auto-onderdelen, die via digitale bewerking zijn omgevormd tot bruggen, wolkenkrabbers en heuvels. De maand januari bijvoorbeeld toont het Automechanika-logo op basis van high-power leds van Hella. Andere bedrijven die participeren in de nieuwe uitgave zijn onder meer Würth, BPW, Continental, Bilstein, Hazet, Maha, Mahle, Mann-Filter, Meyle, Christ,  Schaeffler, Tenneco, Thyssenkrupp en ZF.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
9 december 2025
Renault gaat elektrische Fords bouwen
9 december 2025
19 procent meer ongevallen in winter
9 december 2025
ERA breidt uit met radiatoren en intercoolers
9 december 2025
‘Registratie schadevrije jaren krijgt update’
9 december 2025
Buiten kantooruren: Dakar als jongensdroom
8 december 2025
Jaarcijfers Greenwheels: grotere vloot, jongere gebruikers
Meest bekeken berichten
Recente reacties