KwikFit Oss meest klantvriendelijke vestiging van 2022

Klanten van de vestiging in Oss geven deze KwikFit-garage gemiddeld een 9,2 voor vriendelijkheid en kwaliteit. Bijna 44.000 klanten hebben het afgelopen jaar het bezoek aan hun vestiging beoordeeld op vriendelijkheid, kwaliteit van het geleverde werk, wachttijd en prijs. Landelijk wordt een bezoek aan KwikFit beoordeeld met een 8,7.

Traditiegetrouw strijden alle KwikFit–filialen elk jaar om de titel ‘Beste KwikFit-vestiging van Nederland’. De winnaar van deze interne verkiezing wordt bepaald aan de hand van het oordeel van klanten over ‘hun’ KwikFit-vestiging. Via een enquête worden bezoekers van de vestiging gevraagd naar hun mening over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs en of ze een bezoek aan de desbetreffende KwikFit-vestiging zouden aanbevelen aan hun vrienden, familie en kennissen.

Derde cijfer achter komma

Het was nog even spannend voor KwikFit Oss, omdat ook de KwikFit-filialen in Zwolle en Dokkum een mooie 9,2 scoorden. Pas toen er tot op drie cijfers achter de komma gekeken werd, bleek dat Oss zich het meest klantvriendelijke filiaal van 2022 mag noemen. 

Martin Post, algemeen directeur bij KwikFit, bezocht de vestiging in Oss om hen te feliciteren en de medewerkers te laten weten dat hij enorm trots is op hun prestaties. “Medewerkers maken het verschil in de klantervaring. Het is dan ook geweldig te zien hoe onze klanten de prestaties van ons team in Oss waarderen. Dat de uiteindelijke winnaar bepaald moest worden op één duizendste laat zien dat mensen door heel Nederland klanten vriendelijk worden geholpen en met een grote glimlach op hun gezicht weer wegrijden. En dat is natuurlijk ons streven.”

Ook dit jaar heeft KwikFit gekeken naar de klantbeoordeling per provincie. Deze filialen mogen zich een jaar lang het meest klantvriendelijke filiaal in hun provincie noemen.

Jeffrey de Swart, Filiaalmanager van de winnende vestiging, is enorm trots op wat zijn team heeft neergezet. “Ik vertel mijn team altijd dat het verschil tussen goede en geweldige service in de details zit. Dat we nu op één duizendste het klantvriendelijkste filiaal zijn geworden, benadrukt dit maar weer eens. Deze blijk van waardering motiveert ons om op deze manier door te gaan. We gaan uiteraard alles op alles zetten om onze voorsprong uit te breiden en de titel te verdedigen.”

Fotofinish

Dat er sprake is van een ware fotofinish laat zien dat niet alleen de klanten in Oss enorm tevreden zijn met de service van KwikFit. Door heel Nederland ontvangen de KwikFit-garages mooie cijfers. “We krijgen dit jaar weer een mooi gemiddeld klanttevredenheidscijfer. We zitten in een periode met veel verandering, zoals onze nieuwe focus op e-mobility. Het is fijn te zien dat klanten hun bezoek aan onze garages over het algemeen als zeer positief ervaren, want daar doen we het tenslotte voor”, aldus Arjan van der Meer, Marketing Director bij KwikFit. “We dagen we onszelf continu uit om ieder jaar de lat hoger te leggen en de score te verbeteren. Je auto naar de garage brengen is voor de meeste mensen geen bijzondere ervaring. Wij doen ons best om dit wel zo te laten zijn en op een uitzonderlijke manier onze diensten te verlenen. Het is geweldig te zien dat onze klanten dit ook erkennen.”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *