Tech360, het technische ondersteuningsprogramma van de Partspoint Groep, opent compleet gefaciliteerde trainingscentra voor het universele autobedrijf in Apeldoorn en Eindhoven.

“Door de komst van deze twee nieuwe grote trainingslocaties kunnen we nog meer monteurs trainen. Daarnaast trainen we onze klanten in Broek op Langedijk, Sittard en Tynaarlo. Maar het geven van trainingen is slechts één aspect van Tech360: inmiddels hebben we de grootste technische vraagbaak (helpdesk) van Nederland. Onze klanten kunnen hiermee onbeperkt bellen, mailen of Whatsappen. In combinatie met diepgaande kennis op het gebied van Pass Thru voor inmiddels twintig automerken, remote services en assistentie op locatie faciliteert Tech360 een compleet technisch pakket voor het universele autobedrijf”, aldus projectmanager Paul Greijn.

Logistiek

Cor Baltus, ceo van Partspoint, vult aan: “Met het openen van deze twee trainingscentra hebben we wederom een belangrijk project afgerond ter ondersteuning van het onafhankelijke autobedrijf. Eerder deden we een investering in onze logistiek door ons centraal magazijn in Ede in capaciteit te verdubbelen.”

Partnerships

Belangrijk voor de gebruikers van Tech360 zijn bovendien de recentelijk gesloten partnerships met Hella en Champion. De kennis van Hella en de diagnose-ervaring van Hella Gutmann Solutions zijn door het partnership nu ook ter beschikking van de Tech360-klanten gekomen. Via de samenwerking met Champion komt nu ook de specifieke technische kennis van smeermiddelen, vloeistoffen en markttrends van Champion via Tech360 ter beschikking.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties