Met een boodschap op de STER-reclameblokken wijst Bovag de consument er volgende week op dat de werkplaatsen in de mobiliteitsbranche gewoon open zijn en collectief de RIVM-richtlijnen hanteren.

De dertig seconden durende commercial is geproduceerd met medewerking van een aantal Bovag-ondernemers, actief in de diverse afdelingen. De voice-over stelt dat stilstand gedurende de coronacrisis geen achteruitgang hoeft te betekenen. ‘Dit is het moment om al die kilometers van straks nu al zo groen en veilig mogelijk te maken. Laat daarom nu dat onderhoud, de apk, reparatie of bandenwissel doen. Dan zorgen wij dat het goed en volgens de regels gebeurt ’. De afsluitende slogan luidt: ‘Bovag: alles voor een betere kilometer’.

De brancheorganisatie maakt gebruik van het aanbod van STER aan brancheverenigingen om tijdens de coronacrisis kosteloos te adverteren met een maatschappelijk relevante boodschap. Oorspronkelijk zou de commercial vanaf vandaag (22 april) verschijnen, maar STER heeft de uitzending doorgeschoven naar volgende week. De exacte programmering krijgt Bovag nog te horen. De spot is intussen op Facebook wel al zo’n 160 keer gedeeld en 11.000 keer bekeken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties