WinCar en Autosociaal kondigen samenwerking aan

Om klanten het juiste bericht, via het juiste kanaal, op het juiste moment te kunnen bieden is Automotive ICT Solutions een samenwerking aangegaan met Autosociaal.

“Autosociaal biedt een platform aan waarbij dealerbedrijven eenvoudig hun (online) klantbenaderingsprocessen kunnen structureren en vormgeven. Samen met Autosociaal hebben we de ’WinCar customer journey’ ontwikkeld”, aldus directeur Paul Koster (foto). “Een communicatieprogramma vol met kansen, gevoed door (actuele) data uit ons DMS. Je kunt hierbij denken aan afloop van de fabrieksgarantie, verloop van een leasecontract of volgend onderhoud en zo nog meer dan 40 communicatiekansen.”

Communicatiekansen

“Het dealerbedrijf selecteert zelf de kansen die bij zijn bedrijf past. Wij automatiseren het juiste bericht, via het juiste kanaal op het juiste moment. Dit kan een e-mail zijn, maar ook een WhatsAppbericht of Facebook advertentie”, vult Roy Roelofs, directeur bij Autosociaal, aan. “Veel (service) dealers staan voor uitdagingen omdat de markt consolideert. De kansen die ontstaan door de operationele (interne) processen van WinCar af te stemmen met communicatiekansen is enorm. WinCar is het eerste DMS die zo vooruitstrevend handelt. Door het partnerschap met WinCar (Automotive ICT Solutions) kunnen wij onze gezamenlijke kennis en ervaring in de automotive benutten om aangesloten autobedrijven te faciliteren met een totaaloplossing.”

WinCar stelt bedrijven in staat de meest voorkomende bedrijfsprocessen te ondersteunen en te verbeteren. Door de hoge mate van integratie van de verschillende bedrijfsprocessen en de koppelingen met veel gebruikte branchesystemen, kan dit leiden tot een duidelijk verbeterd rendement. WinCar is voorzien van een groot aantal merkspecifieke (importeurs) koppelingen. Mede hierdoor en de modulaire opbouw, is WinCar een uitstekende oplossing in een multi-merkomgeving van kleine tot grote organisaties voor zowel universeel als merkorganisaties. Autosociaal ondersteunt op dit moment bijna duizend autobedrijven in de Benelux bij het vormgeven van hun (online) customer journey.

  • 9 januari 2023 om 17:52
    Permalink

    Ik ben heel benieuwd en zou hier graag meer informatie over krijgen.
    Wij werken met WinCar en Autosociaal web/app.

    Beantwoorden

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *