Autosociaal zet de volgende stap in de ontwikkeling en betreedt de Belgische automotive markt. Vanaf vandaag kunnen ook Belgische autobedrijven gebruik maken van de online oplossingen van Autosociaal. Voor de marktintroductie van Autosociaal in België is Ching Pang Lam verantwoordelijk gesteld.

Autosociaal zet fors in op groei. “We zijn erg enthousiast en gemotiveerd om ook Belgische autobedrijven te mogen ondersteunen met onze (online) diensten”, zegt Roy Roelofs, oprichter en directeur van Autosociaal. “Het laat zien hoe toegankelijk we onze online oplossingen hebben gemaakt, eenvoudig in gebruik en betaalbaar. In ons kleine landje gaan de ontwikkelingen snel, razendsnel. Daarom houden we focus en blijven continu (door)ontwikkelen. Stilstand is immers achteruitgang binnen ons vakgebied. Hedendaags mogen we bijna duizend autobedrijven in Nederland operationeel ondersteunen bij het vormgeven van hun (online) customer journey.”

Voor de marktintroductie van Autosociaal in België is Ching Pang Lam verantwoordelijk gesteld. Hij is aangesteld als Area Sales Manager van België. “Ching Pang Lam heeft zijn sporen verdiend in de Belgische automotive. Hij brengt professionaliteit en kennis met zich mee.” Volgens Roelofs is hij de aangewezen persoon voor deze functie. In het verleden heeft Pang onder meer bij Carflow en Inmotiv/RDC gewerkt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties