De 39-jarige Peter Haug is benoemd tot nieuwe marketingdirecteur van BMW Nederland en start op 3 januari 2011 in zijn nieuwe functie. Haug volgt Marcel Buining op die onlangs is benoemd tot algemeen directeur van BMW in Finland.

"Het is belangrijk om oog te hebben voor innovatie en vervolgens is het de kunst om klanten duidelijk te maken wat die innovaties voor hen kunnen betekenen. Op die manier kan je klanten helpen bij hun aankoopbeslissingen en salesmedewerkers helpen bij het verkopen", aldus Haug.

In 2010 was Haug werkzaam als interim-manager en consultant bij Sanoma Digital en betrokken bij het opzetten van commerciële activiteiten voor digitale media. Daarvoor werkte hij sinds 2001 bij de telecombedrijven Ben en T-Mobile.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties