De Suzuki Auto Dealervereniging en haar dealers hebben zich sinds 1 januari aangesloten op een eigen versie van A2SP Autostats, een statistiekentool. Hiermee realiseert de Suzuki Auto Dealervereniging voor haar leden inzicht in de meest recente KPI’s (Key Performance Indicator).

Het statistiekenprogramma geeft inzage in de verkoopcijfers van nieuwe en gebruikte Suzuki’s, APK-scores en marktaandelen en de courantheid van de auto’s in de bedrijfsvoorraad. Het verzorgingsgebied, de onderlinge consumentenverkoop en de concurrerende merken kunnen worden ingesteld, evenals de verhoudingen tussen vreemde merken tegenover het eigen merk. Hierdoor kan elke Suzuki dealer zijn resultaten vergelijken met die van de concurrenten in zijn regio. De gegevens worden op detail geanalyseerd, zowel op landelijk, regionaal als postcodeniveau.

"A2SP heeft aandachtig geluisterd naar onze wensen om een meer praktijkgerichte analysetool te realiseren tegen lagere maandlasten dan de versies die al beschikbaar zijn. De informatie wordt dagelijks ververst en kan bovendien op elk gewenst moment historische informatie tot twee jaar terug tonen. Voor onze dealers is dit een extra verrijking op de bestaande managementinformatie", aldus Carlos Cuvelier van de dealervereniging.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 augustus 2025
Mini tipt berijder over onderhoudsbehoefte
20 augustus 2025
Stress bij rijden in het buitenland
20 augustus 2025
Auto als onderdeel van identiteit
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2025
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
Meest bekeken berichten
Recente reacties