Het netwerk Bosch Car Service is technisch partner van de Tour 2011. Tijdens iedere rit zet het bedrijf twee takelwagens met diagnoseapparatuur in voor pechgevallen of om technische bijstand te verlenen aan alle auto’s in de koers- of reclamekaravaan.

Tijdens bergritten worden drie takelwagens ingezet. Het netwerk van 457 Bosch Car Service-garages in Frankrijk biedt de nodige ondersteuning, waarvan 119 garages langs het parcours gevestigd zijn.

Na de pechhulpondersteuning in Montélimar vorig jaar en ook dit jaar, is deze actie een nieuwe samenwerking tussen de Bosch Car Service-teams van Frankrijk, Nederland en België. “Onze divisie Automotive Aftermarket is een Frankrijk-Benelux-organisatie. We zoeken daarom steeds meer acties waar we gezamenlijk en over de grenzen heen onze schouders onder kunnen zetten. Het bevordert ook de teamgeest en de samenwerking tussen de garages in de drie landen,” aldus Gerwin Vegter, marketingdirecteur voor Frankrijk en de Benelux.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties