Onlangs heeft Glasurit samen met Stern Schade een informatiebijeenkomst georganiseerd voor een groep service-adviseurs van Stern Dealers en medewerkers van Stern Lease. Er is zowel aandacht geweest voor de theoretische als de praktische kant van schadeherstel.

Tijdens de avond maakten de deelnemers nader kennis met de verschillende processen in schadeherstel, om zo de samenwerking tussen de Stern Dealers en Stern Lease enerzijds en de Stern schadeherstelbedrijven anderzijds verder te verbeteren. Deelnemers hebben onder begeleiding van een technisch specialist van Glasurit in een spuitcabine zelf lak gespoten. De kleurbepaling van autolak is ook gedemonstreerd, net als zaken die komen kijken bij het herstellen van plaatwerken, het voorbewerken en uitdeuken zonder spuiten.

Martzen Bethlehem, schadebeheermanager bij Stern Lease: “Ik had wel een aardige indruk, maar omdat er tijdens de workshopmiddag veel gedetailleerder aandacht wordt gegeven aan diverse onderwerpen is er bij mij en mijn collega’s een nog duidelijker en compleet beeld ontstaan.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties