Onlangs heeft Glasurit samen met Stern Schade een informatiebijeenkomst georganiseerd voor een groep service-adviseurs van Stern Dealers en medewerkers van Stern Lease. Er is zowel aandacht geweest voor de theoretische als de praktische kant van schadeherstel.

Tijdens de avond maakten de deelnemers nader kennis met de verschillende processen in schadeherstel, om zo de samenwerking tussen de Stern Dealers en Stern Lease enerzijds en de Stern schadeherstelbedrijven anderzijds verder te verbeteren. Deelnemers hebben onder begeleiding van een technisch specialist van Glasurit in een spuitcabine zelf lak gespoten. De kleurbepaling van autolak is ook gedemonstreerd, net als zaken die komen kijken bij het herstellen van plaatwerken, het voorbewerken en uitdeuken zonder spuiten.

Martzen Bethlehem, schadebeheermanager bij Stern Lease: “Ik had wel een aardige indruk, maar omdat er tijdens de workshopmiddag veel gedetailleerder aandacht wordt gegeven aan diverse onderwerpen is er bij mij en mijn collega’s een nog duidelijker en compleet beeld ontstaan.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties