Ter ondersteuning en doorontwikkeling van het Tyrenet-concept is onlangs de 42-jarige Joost Krowinkel aangenomen als conceptmanager. Tyrenet heeft de laatste jaren een grote groei doorgemaakt. Momenteel wordt door de grossiers intensief geïnvesteerd in nieuwe magazijnruimte en opslagcapaciteit.

“Na een groot netwerk te hebben opgebouwd in de branche kwam deze uitdaging van Tyrenet”, aldus Krowinkel. Om de service verder te verfijnen en landelijk te kunnen uitdragen gaat Krowinkel een bijdrage leveren aan het verder promoten en vermarkten van het concept Tyrenet in Nederland. Zijn carrière in de banden begon in 1990 bij Kees van Gent – Banden en Wielen, waarna hij in 2006 bij Bridgestone Nederland als accountmanager aan de slag is gegaan.

Tyrenet is een landelijke verkooporganisatie van 36 merkonafhankelijke en zelfstandige banden- en velgengrossiers. Het concept dat Tyrenet door de jaren heen heeft ontwikkeld kenmerkt zich door meerdaagse franco levering, waarbij wordt samengewerkt met de officiële bandenimporteurs. De regionale distributie wordt gecombineerd met marketing-, verkoop- en automatiseringsondersteuning voor de klanten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
4 september 2025
Kleinere omzetdaling autobranche in tweede kwartaal
4 september 2025
Betaalbare mobiliteit wordt duurder
3 september 2025
Samenwerking Ayvens en Plugsurfing
Meest bekeken berichten
Recente reacties