Bedrijven in het netwerk van Glasgarant die aanhoudend laag scoren in Experate krijgen van Glasgarant een brief met daarin het verzoek om een verbeterplan te maken en door te voeren. Als verbetering uitblijft, dan zal de samenwerkingsovereenkomst met het betreffende bedrijf eind 2013 worden beëindigd.

De organisatie in schadestroomstimulering neemt deze stap om de service aan verzekerden te verhogen. Het netwerk wordt in heel 2013 onder de loep genomen, waarbij de Experate-beoordeling leidraad zal zijn.

“Wij gebruiken Experate om elk kwartaal te meten in welke mate Glasgarant-bedrijven een bijdrage leveren aan onze doelstellingen; optimalisering klanttevredenheid, verlaging van de schadelast en procesefficiency”, aldus Glasgarant op haar website. “De groei van het Glasgarant-netwerk heeft zich gestabiliseerd. Er wordt nu enkel nog groei verwacht van autoschadeherstelbedrijven die ruitschadeherstel in hun dienstenpakket opnemen.”

Glasgarant heeft onlangs haar Exchange-platform uitgebreid met in totaal negentien nieuwe gevolmachtigde agenten. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
Meest bekeken berichten
Recente reacties