Het loyaliteitsconcept Erkend Diagnose Partner is sinds eind vorig jaar gegroeid van 25 aangesloten garagebedrijven naar 41 nu. Op de korte termijn zullen nog meer bedrijven zich aansluiten bij dit concept.

Het concept is een loyaliteitsprogramma van grossiers die zich als leden hebben aangesloten bij Group Auto Nederland. Als Erkend Diagnose Partner wordt de universele garagist ondersteund op het gebied van vakmanschap met onder andere een aantal gratis technische diensten, e-learning, opleidingen en trainingen. “We merken dat er in de markt gewoon veel behoefte aan goede scholing is”, geeft Jan-Willem Vonk aan, marketing- en operationsmanager van Group Auto.

Verder kunnen de garagebedrijven gebruikmaken van het specialistennetwerk Diagnosexpert. Dit netwerk biedt extra ondersteuning op het gebied van autotechniek. De Erkend Diagnose Partner ontvangt geen marketingondersteuning, zoals dit bij de formule Carxpert wel het geval is.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 augustus 2025
Auto als onderdeel van identiteit
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2025
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
19 augustus 2025
Meestal rijdt de man naar vakantiebestemming
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
Meest bekeken berichten
Recente reacties