Autolakkenproducent Akzo Nobel gaat zich met haar Stickerfix nadrukkelijk richten op de consumentenmarkt. Het gaat om een ultradunne zelfklevende folie, leverbaar in de lakkleur van vrijwel alle auto’s. Het product is bedoeld om kleine krasjes nagenoeg onzichtbaar te maken of om krasgevoelige plekken te beschermen.

De lakfabrikant richt zich via Stickerfix.nl rechtstreeks op de consument. De databank van de website heeft de lakgegevens van vrijwel alle automerken gekoppeld aan kentekens. Voor nog net geen 25 euro krijgt de consument binnen 24 uur een pakketje opgestuurd.

Eén verpakking, bestaande uit twee velletjes met voorgevormde stickertjes, is doorgaans meer dan genoeg om de auto vrij te maken van kleine krasjes of om krasgevoelige plekken (bijvoorbeeld bij de portiergrepen) te beschermen. Stickerfix is 0,15 millimeter dun, flexibel en bestaat uit een zelfklevend laagje, een sterke kunststof folie en hoogwaardige autolak, ook in metallic en pearl. De stickers kunnen met een warme föhn zonder schade aan de autolak weer eenvoudig worden verwijderd.

Toyota levert sinds begin dit jaar haar klanten standaard de zelfklevende folie van Akzo Nobel waarop originele autolak is gespoten. Ook ABS Autoherstel werk bij krasschade met Stickerfix.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
Meest bekeken berichten
Recente reacties