Uit cijfers van de internetportalen Autotrack, Autotrader, Autowereld, Marktplaats, Autokopen, Speurders, Autoscout24, Zomoto, Autotekoop en Autodealers blijkt dat er in de eerste maand van dit jaar 8,3 procent minder occasionadvertenties online stonden dan in januari 2011. Dit heeft bureau Aumacon berekend.

De eerste 31 dagen van 2011 konden autokopers via de tien portalen in totaal 1.337.737 advertenties van gebruikte auto’s vinden. In januari dit jaar waren dat er 111.116 stuks minder. Het aantal unieke occasionadvertenties daalde met 4,6 procent naar 458.011 stuks en het aantal nieuw geplaatste advertenties bedroeg de afgelopen maand 41,4 procent. Dit aantal is vergelijkbaar (41,5 procent) met dezelfde periode in 2012.

Download hier alle cijfers >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties