De app van Autosociaal is onlangs fors uitgebreid met nieuwe gebruikersmogelijkheden. De Autosociaal app is erop gericht om mobiel contact te onderhouden met klanten van het autobedrijf.

Met Autosociaal genereert het autobedrijf extra betrokkenheid bij (bestaande)klanten. Via de smartphone wordt de klant automatisch gevraagd een afspraak te maken voor een apk-keuring of andere onderhoudsbeurt. De Autosociaal app stelt garagebedrijven eveneens in staat hulp te bieden bij storingen en pech op afstand.

Ook kan via de app een schadeformulier worden ingevuld. Via nieuws en pushberichten stelt de garagehouder de klant op de hoogte van het laatste nieuws en acties. “De dienstverlening van garagebedrijven gaat er door deze technologische innovatie aanzienlijk op vooruit” , stelt directeur Roy Roelofs van Autosociaal.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juli 2025
Europese bandenvervangingsmarkt duikt in de min
30 juli 2025
Eerste zes dealers Omoda&Jaecoo zijn bekend
30 juli 2025
Webfleet pleit voor ander parkeersysteem
29 juli 2025
Breeland verwerft opnieuw Jaguar Land Rover-dealer
29 juli 2025
Innovam start Bedrijfsschool Schadehersteller
29 juli 2025
Fixico beheert schadeherstel Ominimo
Meest bekeken berichten
Recente reacties