Medewerkers van de Fiat-fabriek in Turijn die een ander merk auto rijden zijn op een ludieke wijze op hun overspel geattendeerd. De ‘vreemde’ auto’s werden op het parkeerterrein in plastic ingepakt met daarop een soort liefdesverklaring.

Daarin stond met grote letters: “Je met een ander zien heeft ons hart gebroken. Maar desondanks blijven we aan je denken.” Het gaat om een reclameactie van het management. Deze moet medewerkers stimuleren een wagen van het eigen merk te kopen, met 26 procent korting. De vakbonden zijn niet gecharmeerd van de actie, die het een onaanvaardbare inbreuk op de persoonlijke levenssfeer vinden, aldus de Italiaanse krant la Repubblica. Maar het management wil de actie bij andere Fiat-vestigingen herhalen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
27 mei 2025
Tool BASF meet CO2-voetafdruk
27 mei 2025
Mercedes-Benz 200 meest gezochte oldtimer
27 mei 2025
Goed werkgeverschap en klantenbinding hand in hand
26 mei 2025
EVHC-check nu ook in het Engels
26 mei 2025
CarXpert sluit twee autobedrijven aan
26 mei 2025
Carly: Tellerfraude bij 9 procent occasions
Meest bekeken berichten
Recente reacties