Bourguignon uit Leeuwarden is wereldwijd het tweede Seat-dealerbedrijf dat de nieuwe identiteit heeft ingevoerd. Eerder dit jaar werd ‘het vlaggenschip’ in Berlijn vernieuwd. Bourguignon is sinds 1 juli 2013 officieel autodealer van het Spaanse merk.

“Wij hebben bewust zo lang mogelijk gewacht met de inrichting van onze showroom, zodat we als eerste dealer in Nederland direct de nieuwe corporate identity van Seat door konden voeren”, verklaart directeur Ramon Bourguignon. “Het resultaat vormt een kroon op het 30-jarige bestaan van ons bedrijf dat we dit jaar vieren. Recent hebben we de nieuwe showroom geopend, waarbij de belangstelling met bijna 3.000 bezoekers meer dan overweldigend was.”

Op termijn wordt de nieuwe huisstijl door alle dealervestigingen geadopteerd. “Tal van Nederlandse collega-dealers hebben sinds de opening al een kijkje genomen in onze nieuwe showroom. Ook vanuit Duitsland bestaat er veel interesse van Seat-dealers voor de manier waarop wij invulling hebben gegeven aan de nieuwe identiteit”, licht de directeur toe.

Huisstijl

De nieuwe huisstijl voor de Seat-dealerbedrijven wordt gekenmerkt door witte en warmrode kleuren en het gebruik van diagonale lijnen, gecombineerd met scherpe Spaanse designelementen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties