Focwa Autoruitherstel introduceert het Mystery Man-onderzoek. De branchevereniging doet dit om de kwaliteitseisen, betrouwbaarheid en correcte dienstverlening van bestaande en potentiële leden te testen.

Wilma Dijkema, voorzitter vakgroep Focwa Autoruitherstelbedrijven: “Elke verzekeringsmaatschappij of Focwa-lid kan bij ons een melding doen als men meent niet goed te zijn behandeld of denkt dat het bedrijf zich niet aan de regels houdt.”

Lijkt de melding gegrond, dan schakelt Focwa Autoruitherstel meteen AQ Services in, een onafhankelijke externe specialist in mystery shopping. Voorbeelden van meldingen zijn onder meer het weggeven van het eigen risico aan de consument of het uitvoeren van werkzaamheden op parkeerplaatsen.

Bij aanmelding

Dijkema: “Ook bij de toetsing vooraf van potentiële leden is een verdergaande professionalisering doorgevoerd. Deze toetsing wordt nu eveneens uitgevoerd door AQ Services. Tijdens een bezoek aan het bedrijf van het potentiële lid wordt via een uitgebreide controle tot in detail getoetst of het bedrijf voldoet aan de toelatingseisen.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 juni 2025
BOVAG-autowasbedrijven in actie voor Prinses Máxima Centrum
23 juni 2025
Bosch remanufacturing: beter dan het origineel
20 juni 2025
ICDP: Autokoper verandert niet radicaal
20 juni 2025
VER: Helft laadfacturen klopt niet
20 juni 2025
Dakar
19 juni 2025
Citroën laat C3 en DS3 stilzetten
Meest bekeken berichten
Recente reacties