De bij BMW aangesloten dealers gaan hun doelgroep lokaal aanspreken via e-mailmarketing, gekoppeld aan postcodebestanden. BMW Group Nederland en Online Marketing Group (OMG) zijn hiervoor een samenwerking aangegaan.

De merkdealer kan via een speciale afgeschermde website lokaal commerciële e-mails verzenden. Dit gebeurd ondermeer op basis van postcodegebieden binnen een Google Maps-omgeving. Het systeem heet Mailmaps.

BMW zal vanaf nu dus nog gerichter digitale mailings voor bijvoorbeeld speciale aanbiedingen naar haar klanten kunnen uitsturen. Grote voordeel hierbij is dat de boodschap, de inhoud of het aanbod persoonlijker kan worden gemaakt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
9 april 2025
Bovemij Group weet verlies te verkleinen
Meest bekeken berichten
Recente reacties