Schadespecialist CED start een pilot waarbij gedupeerden hun schade kunnen melden via Whatsapp. In eerste instantie voor kleine schades, zonder acute noodhulp en tijdens kantooruren. Later zal de service verder worden uitgebreid en wordt Whatsapp als volwaardig kanaal toegevoegd aan de dienstverlening.

Onderzoek wijst uit dat de mate van bereikbaarheid zeer bepalend is voor hoe een klant de afhandeling van zijn of haar schade ervaart. Gedupeerden willen zelf kunnen kiezen hoe ze met hun verzekeraar in contact komen op het moment dat ze schade hebben. Ook andere schadespecialisten hebben inmiddels Whatsapp ontdekt als communicatiemiddel bij schadeafhandeling.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
8 december 2025
Jaarcijfers Greenwheels: grotere vloot, jongere gebruikers
8 december 2025
Vernieuwde erkenningenstelsel binnenkort van start
8 december 2025
Goedkoopste autoverzekering daalt in populariteit
8 december 2025
Studieschuldenvrij studeren bij Loogman
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
Meest bekeken berichten
Recente reacties