Schadespecialist CED start een pilot waarbij gedupeerden hun schade kunnen melden via Whatsapp. In eerste instantie voor kleine schades, zonder acute noodhulp en tijdens kantooruren. Later zal de service verder worden uitgebreid en wordt Whatsapp als volwaardig kanaal toegevoegd aan de dienstverlening.

Onderzoek wijst uit dat de mate van bereikbaarheid zeer bepalend is voor hoe een klant de afhandeling van zijn of haar schade ervaart. Gedupeerden willen zelf kunnen kiezen hoe ze met hun verzekeraar in contact komen op het moment dat ze schade hebben. Ook andere schadespecialisten hebben inmiddels Whatsapp ontdekt als communicatiemiddel bij schadeafhandeling.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 september 2025
Toeleveranciers in het nauw
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
4 september 2025
Kleinere omzetdaling autobranche in tweede kwartaal
4 september 2025
Betaalbare mobiliteit wordt duurder
Meest bekeken berichten
Recente reacties