Hyundai gaat het reeds bestaande model Genesis opschalen naar een luxemerk met een eigen productielijn. Met de Genesis wil de Koreaanse autobouwer de strijd aanbinden met merken als Audi, Lexus, Infiniti en BMW.

De Genesis komt er in zes modellen, steeds aangeduid met de beginletter ‘G’. De voormalige Bentley auto-designer, Luc Donckerwolke, start in de zomer van 2016 bij Hyundai om de Genesis van een nieuwe luxe-uitstraling te voorzien. De auto’s worden door Hyundai compleet nieuw ontwikkeld en krijgen een eigen platform met dito designtaal. Ook zullen ze vanuit een aparte showroom worden aangeboden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
Meest bekeken berichten
Recente reacties